< Apskatīt visus pakalpojumus

PROFESIONĀLA
LOGO IZSTRĀDE

Logo ir jūsu zīmola seja, tā vizuālā identitāte un pirmais elements, ko pamana klients. Mūsdienu pasaulē, kur lietotāju uzmanība ir ierobežota, logo palīdz izcelties starp konkurentiem, palikt atmiņā un radīt uzticību. Tas tiek izmantots visur: mājaslapās, sociālajos tīklos, uz iepakojuma, vizītkartēm un reklāmā. Bez logo jūsu zīmolam trūkst atpazīstamības un vienotības, kas samazina iespējas piesaistīt un noturēt auditoriju.

image

LOGO IZSTRĀDES POSMI

1. Sagatavošana

Mēs sākam ar jūsu mērķu un vēlmju izpēti attiecībā uz logo dizainu:

  • Jūsu idejas un vēlmes, nosaukums
  • Logo mērķi
  • Zīmola īpašības
  • Mērķauditorija
  • Stils un krāsas
  • Asociācijas, ko rada logo

2. Izpēte un analīze

Mēs veicam jūsu nozares, konkurentu un mērķauditorijas analīzi, lai noteiktu visefektīvākos vizuālos risinājumus. Tiek radīti 3 līdz 6 skicēm, kas parasti aizņem līdz divām darba dienām. Mēs tās demonstrējam jums un uzklausām jūsu komentārus.

3. Izstrāde

Pamatojoties uz savākto informāciju, mēs izstrādājam līdz 3 unikāliem digitāliem logo konceptiem, arī līdz divām darba dienām. Pēc tam mēs tos nosūtām jums, lai jūs varētu izvēlēties un sniegt savus komentārus.

4. Pilnveidošana un finalizācija

Pēc jūsu izvēles mēs pilnveidojam izvēlēto konceptu, ņemot vērā jūsu piezīmes. Šajā posmā tiek finalizēta forma, krāsu risinājumi un detaļas, kā arī tiek veikts universālas lietošanas tests. Tiek sagatavoti nepieciešamie faili:

  • Logo: krāsains, melnam un baltam fonam
  • Emblēma: krāsaina, melnam un baltam fonam
  • Mini zīmola grāmata (PDF): krāsu palete (HEX un RGB kodi) un fontu ieteikumi
  • Favikon emblēma mājaslapai ICO formātā
  • Link OG attēls mājaslapai (piemēram, tas ir attēls, kas parādās, sūtot saiti sociālajos tīklos)
  • Pēc nepieciešamības arī alternatīvas krāsu versijas un citi papildmateriāli.

5. Gatavo failu nodošana

Gatavs logo tiek nodots jums SVG un PNG formātos, kas ļauj to izmantot jebkura veida un nesējos, kopā ar pārējiem materiāliem un failiem. Jūsu jaunais logo kļūs par zīmola atpazīstamības un panākumu pamatu!

image

MŪSU PIEDĀVĀJUMA PRIEKŠROCĪBAS

Neierobežotas labojumu iespējas

Mēs piedāvājam praktiski neierobežotu labojumu skaitu, lai nodrošinātu rezultātu, kas pilnībā atbilst jūsu vēlmēm. Papildu uzlabojumi - nav problēma, jo jūsu apmierinātība ir mūsu prioritāte.

Augsts darba ātrums

Mēs cienām jūsu laiku un garantējam ātru pasūtījuma izpildi, nezaudējot kvalitāti. Ideāls logo parasti tiek izstrādāts aptuveni 3 darba dienu laikā.

Zīmola komplekts

Jūs saņemsiet ne tikai logo, bet arī komplektu startam: failus visos nepieciešamajos formātos un mini zīmola grāmatu ar krāsu paleti un fontu ieteikumiem, kā arī failus SEO mājaslapas noformējumam.

Ērtība un vienkāršība

Mēs pielāgojamies jūsu vēlmēm: varam stingri ievērot jūsu prasības vai pilnībā uzņemties radošo darbu, izstrādājot visu, lai jūsu logo būtu veiksmīgs un unikāls.

PROJEKTU PORTFOLIO

Apskatiet visas mūsu komandas dizaina darbus izmatojot saiti uz Figma >

Zemāk ir daļa no mūsu veiktajiem logo projektiem:

Logotipi, kurus pārzīmējām vektorgrafikā

Dažkārt dažādu projektu laikā, piemēram, izstrādājot mājaslapu vai drukātos materiālus, klienti saskaras ar faktu, ka viņiem nav logotipa vektora faila, kas neļauj sasniegt vēlamo kvalitāti, tad mēs nākam palīgā un zīmējam gatavo logotipu vektorgrafikā, logotipu piemērus, kurus esam pārzīmējuši vektorgrafikā:

FAQ - logotipa izstrāde

Ko darīt, ja man nepatīk dizainera darbs?


Mēs piedāvājam praktiski neierobežotu labojumu skaitu, lai nodrošinātu, ka gala rezultāts atbilst jūsu cerībām. Ja jums nepatīk sākotnējās koncepcijas un turpmākās versijas, mēs ņemsim vērā jūsu komentārus un labosim logotipu, līdz tas jums būs ideāli piemērots.

Kā sagatavoties projektam, lai sasniegtu labāko rezultātu?


Mēs iesakām iepriekš padomāt par galvenajiem sava zīmola aspektiem:

  • Kas ir jūsu mērķauditorija?
  • Kādas emocijas un asociācijas logotipam vajadzētu izraisīt?
  • Vai jums ir kādas krāsas vai stila vēlmes?

Jo vairāk informācijas nodosiet sākumā, jo ātrāks un precīzāks būs rezultāts.

Kā saprast, kuras krāsas ir vislabāk piemērotas logotipam?


Krāsām ir liela nozīme logotipa uztverē un asociācijās, ko tas izraisa auditorijā. Šeit ir norādītas krāsu pamatnozīmes un to izmantošana:

  • Sarkans: saistīts ar enerģiju, kaislību, spēku un emocionalitāti. Bieži izmanto nozarēs, kas saistītas ar izklaidi, pārtiku (piemēram, restorāniem), sportu vai modi;
  • Zils: simbolizē uzticamību, stabilitāti, drošību un profesionalitāti. Piemērots bankām, IT uzņēmumiem, medicīnas pakalpojumiem un korporatīvajam sektoram;
  • Zaļš: saistīts ar dabu, ekoloģiju, veselību un harmoniju. Ideāli piemērots zīmoliem, kas strādā ekoloģijas, fitnesa, bioloģisko produktu un labsajūtas jomās;
  • Dzeltens: raisa asociācijas ar siltumu, optimismu, enerģiju un prieku. Izmanto, lai piesaistītu uzmanību, bieži zīmolos, kas saistīti ar izklaidi, izglītību vai inovācijām;
  • Oranžs: apvieno sarkanās un dzeltenās krāsas īpašības, simbolizējot enerģiju, draudzīgumu un radošumu. Tā ir lieliska izvēle tehnoloģiju, ceļojumu vai jaunuzņēmumu zīmoliem;
  • Violeta: saistīta ar greznību, radošumu, mistiku un iedvesmu. Populārs skaistumkopšanas, modes, mākslas un garīgajās nozarēs;
  • Melns: simbolizē eleganci, spēku, minimālismu un smagumu. Piemērots premium zīmoliem, modei un modernajām tehnoloģijām;
  • Balts: tīrības, vienkāršības un daudzpusības simbols. Bieži izmanto kā papildu krāsu minimālisma dizainiem;
  • Pelēks: atspoguļo neitralitāti, līdzsvaru un profesionalitāti. Bieži izmanto korporatīvajos un tehnoloģiju zīmolos;
  • Rozā: Saistīts ar maigumu, romantiku un radošumu. Izmanto skaistumkopšanas, modes un jaunatnes produktu nozarēs;
  • Brūns: nodrošina uzticamību, stabilitāti un dabiskumu. Bieži atrodams zīmolos, kas saistīti ar kafiju, amatniecību un dabīgiem materiāliem.

Kā izdomāt uzņēmuma nosaukumu?


Nosaukumam jābūt īsam, neaizmirstamam un saistītam ar jūsu pakalpojumiem vai produktiem. Domēna pieejamību varat pārbaudīt šajā vietnē: https://who.is/ . Ja nepieciešams, varam papildināt projektu ar nosaukuma izstrādi, nosaukums izcelsies un paliks atmiņā konkurentu fona.

Kāpēc ir nepieciešams logotips vektorgrafikā?


Vektora fails (piemēram, SVG) ļauj pielāgot logotipu jebkura izmēra, nezaudējot kvalitāti. Tas ir piemērots drukāšanai, reklāmai, mājas lapu dizainam un jebkuram citam medijam, nodrošinot maksimālu lietošanas kvalitāti.

Vai ir iespējams pasūtīt logotipa pārveidi vektorformātā?


Jā, protams, mēs varam izveidot jūsu gatavā logotipa vektora failu, lai jūs varētu to izmantot saviem mērķiem, nezaudējot kvalitāti. Parasti tas aizņem līdz 2 darba dienām, cena: pēc pieprasījuma.

Kāpēc ir nepieciešami dažadi logotipa faili?


Logotips tiek izmantots dažādos formātos un situācijās: mājaslapā, sociālajos tīklos, vizītkartēs un drukātā veidā. Tāpēc ir svarīgi, lai būtu vairāki faili (piemēram, krāsaini, melnbalti, gaišiem un tumšiem foniem) un formāti (PNG, SVG, PDF). Tas nodrošina elastību un ērtu lietošanu, vienlaikus saglabājot biznesa iepakojuma kvalitāti un vienotību.